Skip to main content

eTwinning ITE MOOC 2024: H ευρωπαϊκή δράση eTwinning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - MOOC εξατομικευμένου ρυθμού (self-paced)


eTwinning_GR

Σχετικά με το μάθημα

Αγαπητοί φοιτητές,

Αγαπητές φοιτήτριες,

Καλώς ήρθατε στο MOOC με τίτλο:
«eTwinning ITE MOOC 2024: H ευρωπαϊκή δράση eTwinning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (πιλοτική εφαρμογή)» που προσφέρεται μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης (ΕΟΥ) της δράσης eTwinning http://mooc.etwinning.gr/ και αποτελεί εισαγωγή στο δίκτυο, τις δράσεις και το εκπαιδευτικό υλικό που παρέχουν οι ευρωπαϊκές πλατφόρμες eTwinning και European School Education Platform (ESEP) σε εν δυνάμει εκπαιδευτικούς για την επαγγελματική τους ανάπτυξη αλλά και για το σχεδιασμό και την υλοποίηση συνεργατικών eTwinning έργων. Το MOOC έχει σχεδιασθεί για να εισάγει στην επαγγελματική κοινότητα του eTwinning τους φοιτητές και τις φοιτήτριες ελληνικών πανεπιστημίων που είτε παρακολουθούν μαθήματα διδακτικής του επιστημονικού αντικειμένου που σπουδάζουν π.χ. Διδακτική της Φυσικής, είτε φοιτούν σε τμήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης.

Περιεχόμενα:

Περιγραφή


Η δράση eTwinning αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Το eTwinning (https://www.etwinning.net) -η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης- , δραστηριοποιείται στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα για τη Σχολική Εκπαίδευση (ESEP) η οποία αποτελεί μια ασφαλή διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για συνεργατικές δραστηριότητες όπως κοινά έργα σχολείων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο καθώς και δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών με τη χρήση ΤΠΕ. Εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες που συμμετέχουν, μπορούν να εγγραφούν και να χρησιμοποιήσουν τα διαδικτυακά εργαλεία του eTwinning για να γνωριστούν, να ανταλλάξουν ιδέες και καλές πρακτικές, να συμμετέχουν σε Ομάδες (eTwinning Groups) και σε Αίθουσες Εργασιών (eTwinning Rooms), να παρακολουθήσουν ενημερωτικές εκδηλώσεις (Webinars), να μάθουν μαζί συμμετέχοντας σε σειρές μαθημάτων (Short and Long Courses) και να αναλάβουν τη υλοποίηση συνεργατικών έργων (eTwinning projects) στην ασφαλή πλατφόρμα του TwinSpace. Ενσωματώνοντας ένα έργο eTwinning στο πρόγραμμα σπουδών, οι μαθητές μαθαίνουν μαζί με άλλους μαθητές και από άλλους μαθητές, μετατρέποντας έτσι τη μάθηση σε μία βιωματική διαδικασία.

H Δράση eTwinning ΙΤΕ - eTwinning για την Αρχική Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών ξεκίνησε το 2012 με ευρωπαϊκά πιλοτικά έργα που υλοποιήθηκαν από πανεπιστημιακά τμήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης με την υποστήριξη των Εθνικών Οργανισμών Υποστήριξης eTwinning και στόχο την ένταξη του eTwinning στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών (eTwinning Initial Teacher Education). Το πιλοτικό πρόγραμμα ξεκίνησε με 7 πανεπιστημιακά τμήματα από 5 ευρωπαϊκές χώρες και το 2018 ενσωματώθηκε στις 40 χώρες του eTwinning. Από το 2019 συμμετέχουν φοιτητές/τριες ενώ από το 2022 τα συμμετέχοντα πανεπιστημιακά τμήματα υποστηρίζονται από ειδική ομάδα Πρεσβευτών (Πρεσβευτές eTwinning ITE). To 2023 η δράση eTwinning για τα πανεπιστήμια αριθμεί 99 πανεπιστημιακά τμήματα, 101 διδάσκοντες/ουσες και 6.898 φοιτητές/τριες.

Στην Ελλάδα από το 2018 έχουν συμμετάσχει στη δράση όλα σχεδόν τα πανεπιστήμια με τμήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης όπως το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Το πρώτο εξάμηνο του 2024 στην Ελλάδα συμμετέχουν, επίσης, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Για πρώτη φορά, μετά τη θέσπιση του «Ευρωπαϊκού Βραβείου ΙΤΕ» το 2022, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας εκπροσωπεί τη χώρα μας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για το «Βραβείο ΙΤΕ 2024» ενώ συνολικά τρία τμήματα από τα Πανεπιστήμια Μακεδονίας, Πατρών και Αιγαίου, πληρούν τα κριτήρια για την «Ετικέτα ΙΤΕ 2024». Για κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα που επιλέγει να δραστηριοποιηθεί στη δράση eTwinning ITE συγκροτείται Ομάδα Υποστήριξης (ΟΥ) που αποτελείται από ένα μέλος του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης και τουλάχιστον έναν Πρεσβευτή της δράσης eTwinning ITE.

Στόχος του MOOC είναι οι φοιτητές και φοιτήτριες να ανακαλύψουν τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες μάθησης, επαγγελματικής ανάπτυξης και δικτύωσης που προσφέρει η δράση eTwinning μέσα από τις πλατφόρμες ESEP (European School Education Platform) & eTwinning, να γνωρίσουν και να συμμετάσχουν ενεργά στις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες που διοργανώνονται στην Ομάδα eTwinning Student Teachers και να αξιοποιήσουν τα δίκτυα, τις δράσεις και το εκπαιδευτικό υλικό που παρέχει η δράση eTwinning ώστε να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν συνεργατικά eTwinning έργα με διδάσκοντες/ουσες, Πρεσβευτές eTwinning ITE και με φοιτητές/τριες απο ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια.
Μπορείτε να μοιράζεστε τις ιδέες, τις σκέψεις και τις προσδοκίες σας για το πρόγραμμα, είτε στην Ομάδα του Hellenic eTwinning στο Facebook είτε, αφού εγγραφείτε στις πλατφόρμες ESEP & eTwinning, στο eTwinning Room.Εάν έχετε απορίες σχετικά με το περιεχόμενο ή τις διαδικασίες του MOOC στείλτε μήνυμα στο mooc-etwinning@sch.gr ή επισκεφθείτε το Κέντρο Υποστήριξης, "Άνοιγμα νέου αιτήματος" και επιλέξτε Τομέα Βοήθειας ESEP 6:"Εγγραφές φοιτητών, καθηγητών"

.

Σκοπός και μαθησιακοί στόχοι


Σκοπός: Σκοπός: H γνωριμία των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό, τις δράσεις και τα δίκτυα που παρέχει το eTwinning στην Αρχική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και η αξιοποίησή τους για την επαγγελματική τους ανάπτυξη, δικτύωση και δημιουργία eTwinning έργων.

Στόχοι: Το μάθημα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες:

Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν:
  • Την Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα για τη Σχολική Εκπαίδευση (ESEP), την πλατφόρμα του eTwinning, και τις δυνατότητες που προσφέρουν
  • Τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης που προσφέρει η πλατφόρμα ESEP, τις δυνατότητες δικτύωσης, επικοινωνίας και συνεργασίας με φοιτητές/τριες μέσω της Ομάδας eTwinning Student Teachers Group και μέσα από τη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός eTwinning έργου
  • Την προστιθέμενη αξία της δράσης eTwinning στην επαγγελματική πορεία των εκπαιδευτικών

  • Να είναι σε θέση να πλοηγηθούν αποτελεσματικά και να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία της πλατφόρμας ESEP, eTwinning και EU Academy:
  • για να εντοπίσουν ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης όπως τηλεκπαιδεύσεις, σύντομες ή/και εκτενείς σειρές μαθημάτων
  • για να δικτυωθούν, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν σε Forum, Chat Rooms & online meetings με άλλους/άλλες φοιτητές/τριες είτε μέσα στην Ομάδα eTwinning Student Teachers Group είτε μέσα στο/στα TwinSpace/s που θα συμμετέχουν
  • για να διαμοιραστούν ιδέες με άλλους/άλλες φοιτητές/τριες και να συμμετέχουν σε μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης
  • για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν δραστηριότητες σε ένα ή περισσότερα eTwinning έργα.

  • Κοινό


    Το πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες ελληνικών πανεπιστημίων που είτε παρακολουθούν μαθήματα διδακτικής του επιστημονικού αντικειμένου που σπουδάζουν π.χ. Διδακτική της Φυσικής, είτε φοιτούν σε τμήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς φοιτητές/τριες ή και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που παρακολουθούν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό πρόγραμμα με αντικείμενο τη διδακτική.

    Προϋποθέσεις Συμμετοχής


    Tο μάθημα απευθύνεται σε αρχάριους eTwinners που θα ήθελαν να γνωρίσουν τις δυνατότητες της πλατφόρμας ESEP & eTwinning. Για τη συμμετοχή στο MOOC δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στη δράση eTwinning. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες/ουσες φοιτητές/τριες θα πρέπει να έχουν:
  • Πρόσβαση στο διαδίκτυο και να διαθέτουν υπολογιστή και
  • Βασικές ψηφιακές δεξιότητες
  • Διάρκεια και εκτιμώμενος όγκος εργασίας του προγράμματος


    Το πρόγραμμα διαρκεί 4 εβδομάδες. Ο εκτιμώμενος χρόνος που απαιτείται για το πρόγραμμα είναι περίπου 5 ώρες την εβδομάδα (έως 20 ώρες συνολικά).

    Σύνοψη προγράμματος


  • Ενότητα 1 -Γνωριμία με το eTwinning - Δημιουργία λογαριασμού EU Login - Εγγραφή στο eTwinning
  • Ενότητα 2- Ένταξη του eTwinning στο Πρόγραμμα Σπουδών- Υποστήριξη του Πανεπιστημιακού Τμήματος
  • Ενότητα 3- Προφίλ φοιτητή/τριας, Δικτύωση & Επικοινωνία
  • Ενότητα 4- Επικοινωνία & Συνεργασία στο TwinSpace - Τελικό Quiz

  • Αξιολόγηση και πιστοποίηση


    Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/ουσες φοιτητές/τριες αξιολογούνται μέσω quiz πολλαπλών επιλογών και συμπλήρωσης checklist. Στην τελευταία ενότητα του εκπαιδευτικού προγράμματος (Ενότητα 4), οι συμμετέχοντες/ουσες συμπληρώνουν το Τελικό Quiz που περιλαμβάνει ερωτήσεις από όλες τις ενότητες.
    Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος και την αξιολόγησή του μέσω ειδικά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου, οι συμμετέχοντες θα λάβουν τη βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης. Η βεβαίωση παρακολούθησης εκδίδεται από τις 14 Φεβρουαρίου 2025 για τους/τις συμμετέχοντες/ουσες του χειμερινού εξαμήνου και από τις 30 Ιουνίου 2025 για τους/τις συμμετέχοντες/ουσες του θερινού εξαμήνου



    Course Staff Image #1

    Μιχαήλ Παρασκευάς-Επιστημονικός Υπεύθυνος

    Ο Μιχαήλ Παρασκευάς είναι καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» και συντονιστής του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Διαθέτει τριακονταετή εξειδικευμένη επαγγελματική εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού, υλοποίησης και λειτουργίας δικτύων ευρείας κλίμακας και υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ηλεκτρονικής μάθησης. Διευθύνει αντίστοιχα αναπτυξιακά και ερευνητικά έργα, τα οποία έχουν δεχθεί εθνικές και διεθνείς διακρίσεις. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν σε ψηφιακή ανάλυση και επεξεργασία σημάτων, θεωρία πληροφοριών, θεωρία ανίχνευσης και εκτίμησης, δίκτυα επόμενης γενιάς, εφαρμογές μηχανικής μάθησης σε επεξεργασία εικόνας και φυσικής γλώσσας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης. Έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 80 εργασίες σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια, έχει συγγράψει 3 πανεπιστημιακά συγγράμματα, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή 2 συλλογικών τόμων, έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση 3 διεθνών και 7 ελληνικών επιστημονικών συνεδρίων. Διδάσκει τα μαθήματα «Σήματα και Συστήματα», «Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων», «Θεωρία Πληροφορίας», «Στατιστική Επεξεργασία Σημάτων και Μάθηση» και τα μεταπτυχιακά μαθήματα «Δίκτυα Επόμενης Γενιάς», «Προηγμένες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες» και «Ψηφιακές Δεξιότητες για Επιστήμες STEM» στα Πανεπιστήμια Πελοποννήσου και Θεσσαλίας. Προσωπική Ιστοσελίδα: https://paraskevas.ece.uop.gr/.

    Ομάδα Συντονισμού

    Course Staff Image #1

    Ναταλία Τζίτζη

    H Ναταλία Τζίτζη είναι μέλος του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης της δράσης eTwinning και μέλος της Συντονιστικής Ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος «eTwinning MOOC 2023: Εισαγωγή στο eTwinning, την ευρωπαϊκή δράση για την εκπαίδευση». Είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06), απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (MEd ΕΑΠ). Υπηρετεί ως Διευθύντρια στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης. Ως eTwinner έχει λάβει εθνικές και ευρωπαϊκές διακρίσεις. Ως Πρεσβευτής της δράσης (2015-2022) έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει διαδικτυακά και δια ζώσης εργαστήρια και σεμινάρια σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο (2016-2023). Έχει συνεργαστεί με την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning ως εκπαιδεύτρια και δημιουργός επιμορφωτικού υλικού για σειρές μαθημάτων (courses) για τους Πρεσβευτές της δράσης (Ambassadors Courses 2017, 2019, 2021) και για eTwinners (Learning Events) σε διάφορες θεματικές όπως Μικτή Μάθηση, Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολεία eTwinning. Συμμετείχε ως επιμορφώτρια και συντονίστρια επιμορφωτών στα σεμινάρια eTwinning (2021-2023) και ως επιμορφώτρια στην επιμορφωτική δράση για τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία του ΙΕΠ (2022-2023).

    Course Staff Image #1

    Σοφία Κουζούλη

    H Σοφία Κουζούλη είναι μέλος του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης της δράσης eTwinning, και μέλος της Συντονιστικής Ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος «eTwinning MOOC 2023: Εισαγωγή στο eTwinning, την ευρωπαϊκή δράση για την εκπαίδευση». Είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06), απόφοιτη του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (MEd ΕΑΠ). Επιμορφώτρια Β Επιπέδου Τ.Π.Ε. στη Συστάδα Ξένων Γλωσσών, στην Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς και στην επιμόρφωση για τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία από το ΙΕΠ. Ως Πιστοποιημένη Επιμορφώτρια Β στο Μητρώο Επιμορφωτών του ΙΕΠ συμμετέχει σε Πράξεις Επιμόρφωσης του ΙΕΠ. Έχει συμμετάσχει στο Ερευνητικό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αθηνών «Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο Σχολείο: Η Εκμάθηση της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία» και ως εκπαιδεύτρια στη Θερινή Ακαδημία που οργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας στη Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία της Αρχαίας Ολυμπίας «Πέρα από την προσφυγική κρίση-Σπουδάζοντας στην Ευρώπη. Ως Πρέσβειρα της δράσης eTwinning (2017-2022) έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δια ζώσης και διαδικτυακά επιμορφωτικά εργαστήρια και σεμινάρια σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, και την εκπαιδευτική καθοδήγηση πρεσβευτών της δράσης ως μέντορας (Ambassadors Course 2021). Επιμορφώτρια στα σεμινάρια eTwinning, πρέσβειρα της δράσης Scientix και μέλος του User Group εκπαιδευτικών της Europeana.

    Course Staff Image #1

    Ανδρέας Γαλανός

    O Ανδρέας Γαλανός είναι μέλος του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης της δράσης eTwinning και μέλος της Συντονιστικής Ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος «eTwinning MOOC 2023: Εισαγωγή στο eTwinning, την ευρωπαϊκή δράση για την εκπαίδευση». Είναι φιλόλογος και υπηρετεί στο Πειραματικό ΓΕΛ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Νεοελληνικής Φιλολογίας από το ΑΠΘ. Έχει συνεργαστεί ως εξωτερικός συνεργάτης με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας για τη δημιουργία πρωτότυπων διδακτικών σεναρίων για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με ΤΠΕ. Μέλος της ομάδας εξωτερικών εμπειρογνωμόνων του ΙΕΠ που εκπόνησαν τον Φάκελο Υλικού για το μάθημα της Λογοτεχνίας της Γ´ Λυκείου. Μέλος της ομάδας εθελοντών εκπαιδευτικών που συνέβαλαν στον σχεδιασμό του MOOC “Μαθαίνουμε Ψηφιακά, Διδάσκουμε Ψηφιακά” το οποίο αναπτύχθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το EuropeanSchoolNet, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και το ΙΤΥΕ. Επιμορφωτής στην Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (τμήμα φιλολόγων) καθώς και στην επιμόρφωση για τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία του ΙΕΠ. Μέλος του user group εκπαιδευτικών της Europeana και του European Film Factory. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων και έχει υλοποιήσει πληθώρα επιμορφωτικών δράσεων.

    Course Staff Image #2
         

    Νεκτάριος Φαρασόπουλος

         

    Ο Νεκτάριος Φαρασόπουλος είναι Πρεσβευτής της δράσης eTwinning (2015-2023) και μέλος της Συντονιστικής Ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος «eTwinning MOOC 2023: Εισαγωγή στο eTwinning, την ευρωπαϊκή δράση για την εκπαίδευση». Eίναι δάσκαλος και τα τελευταία χρόνια υπηρετεί ως διευθυντής στο Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακών διπλωμάτων στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και την Εκπαίδευση Ενηλίκων και έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιμορφωτικών δράσεων από φορείς όπως το ΕΚΔΔΑ, το European Schoolnet, το CERN, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος και άλλοι, ενώ έχει διακριθεί σε εθνικούς και ευρωπαϊκούς εκπαιδευτικούς διαγωνισμούς. Έχει συμμετάσχει στη δημιουργία Μαζικών Διαδικτυακών Ανοιχτών Μαθημάτων (MOOC) για εκπαιδευτικούς και παράλληλα είναι πρεσβευτής των δράσεων eTwinning και Scientix και Pilot Teacher στις δράσεις Aerospace In Class και Life Terra.

    /assets/courseware/v1/802ec98ddfa5a6f215acdc7cdedc59d0/asset-v1:eTwinning_GR+CS001+2024_T8b+type@asset+block/%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85.png
         

    Μαρία Βασιλοπούλου

         

    H Μαρία Βασιλοπούλου είναι μέλος του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης της δράσης eTwinning και μέλος της Συντονιστικής Ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος «eTwinning ITE MOOC 2024: H ευρωπαϊκή δράση eTwinning στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (πιλοτική εφαρμογή)».Είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06), απόφοιτος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και κάτοχος του διπλώματος, Diploma for Overseas Teachers of English, University of Cambridge,(RSA). Τα τελευταία χρόνια υπηρετεί ως υποδιευθύντρια σε Γυμνάσιο της Αττικής. Ως eTwinner έχει λάβει εθνικές διακρίσεις και έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικές δράσεις από το European Schoolnet Academy, School Education Gateway, εργαστήρια επαγγελματικής ανάπτυξης από το eTwinning, και δημόσιους φορείς όπως το ΕΚΔΔΑ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά, Ως Πρεσβευτής της δράσης (2017-2019) έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει διαδικτυακά και δια ζώσης εργαστήρια και σεμινάρια σε εθνικό επίπεδο.

    Enroll